FAQ - najczęściej zadawane pytania

Jak sprawdzić czy dany produkt jest dostępny?

Jeżeli dany rozmiar wyświetla się na naszej stronie to znaczy, że jest dostępny i można go zakupić. Dodatkowo na karcie produktu, po wybraniu interesującego nas rozmiaru pojawia się dokładna informacja o liczbie dostępnych par/sztuk.

W jaki sposób wybrać odpowiedni rozmiar?

Przechodząc do konkretnego produktu, po prawej stronie, tuż pod listą dostępnych rozmiarów znaleźć można link do tabeli rozmiarowej dla tego konkretnego produktu. Dane w tabeli pochodzą z naszych własnych pomiarów (nie kopiujemy niesprawdzonych informacji z innych stron) dlatego możesz mieć pewności ich dokładności. Czasami (np.: w przypadku niektórych czapek czy rękawiczek) zdarza się, że rozmiary i tabela są niedostępne. Oznacza to, że dany produkt występuje w rozmiarze uniwersalnym. W przypadku wątpliwości prosimy o przesłanie zapytania bezpośrednio ze strony produktu (formularz dostępny pod zdjęciami i opisem).

Jak mogę złożyć zamówienie?

Najwygodniejszym sposobem jest złożenie zamówienia na stronie. Z pomocą naszego intuicyjnego interfejsu złożenie zamówienia w kilku prostych krokach nie stanowi problemu nawet dla początkujących użytkowników.
Alternatywnie przyjmujemy zamówienia telefoniczne pod nr. telefonu 796 206 101 oraz mailowe pod adresem kontakt@sklepdorotka.pl.

Czy można zamówić inny kolor?

Wszystkie dostępne w sprzedaży kolory zaprezentowane są na stronie. Jeżeli jakiegoś koloru nie widać, oznacza to, że nie jest u nas dostępny.

Czy można zamówić produkty niewidoczne w ofercie na stronie sklepu?

Nie ma takiej możliwości. Wszystkie produkty z naszej oferty są przedstawione na stronie. Jeśli zależy Państwu na konkretnym rozmiarze, którego akurat nie ma, można sprawdzić możliwość jego domówienia kierując pytanie do Biura Obsługi Klienta.

Czy można dokonać zmiany w złożonym zamówieniu?

Owszem. Jako jeden z bardzo nielicznych sklepów dajemy możliwość modyfikacji zamówienia zalogowanym klientom. W przypadku pomyłki (np.: kliknięcia złego rozmiaru) system umożliwia samodzielną zmianę dyspozycji do momentu zmiany statusu na "Pakowane".
W przypadku trudności lub bardziej złożonych problemów zapraszamy do kontaktu z naszym Biurem Obsługi Klienta.

Czy można anulować złożone zamówienie?

Tak. Podobnie jak zmianę zamówienia system umożliwia również jego samodzielne anulowanie (do momentu zmiany statusu na "Pakowane"), po zalogowaniu się na swoim koncie. W przypadku problemów z działaniem systemu, nasi pracownicy Biura Obsługi Klientów pozostają do dyspozycji.

Czy sklep udziela rabatów? W jakiej wysokości?

Nasz sklep prowadzi rozbudowaną i atrakcyjną politykę rabatową. Każdy klient po spełnieniu określonych warunków jest uprawniony do otrzymania rabatu. Więcej szczegółów można znaleźć TUTAJ.

Czy sklep prowadzi jakiś rodzaj programu lojalnościowego?

Oczywiście. Każdy z naszych klientów już od pierwszego zakupu zbiera punkty lojalnościowe. Zebranymi punktami można płacić za towary oraz pokryć koszty przesyłki. Więcej o tym jak zbierać i wykorzystywać punkty można przeczytać TUTAJ.

W jaki sposób mogę dokonać płatności, czy ponoszę koszty prowizji?

Udostępniamy naszym klientom szeroki wybór metod płatności wśród których każdy znajdzie coś odpowiedniego. Nie pobieramy żadnych prowizji niezależnie od wybranej metody płatności. Więcej informacji na temat aktualnie dostępnych metod płatności można znaleźć TUTAJ.

Przez pomyłkę wybrałem/am niewłaściwą formę płatności i transfer środków nie powiódł się, co mam zrobić?

Formę płatności możesz zmienić samodzielnie. Wystarczy zalogować się w sklepie i sprawdzić szczegóły aktualnie realizowanego zamówienia. Znajdziesz tam informacje na temat wybranej formy płatności i jej statusu oraz będziesz mieć możliwość dokonania zmian w swoim zamówieniu. Wybierz właściwą formę płatności i opłać zamówienie.

Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?

Tak. Odbiór osobisty jest możliwy w naszym sklepie stacjonarnym w Wejherowie. Adres: ul. Wałowa 28a/L3, 84-200 Wejherowo.

W jaki sposób można otrzymać zamówienie i jaki jest koszt wysyłki?

Sposób dostawy określa klient podczas składania zamówienia. Koszty wysyłki zależą głównie od wybranej metody dostawy. Szczegółowe informacje dotyczące kosztów przesyłek dostępne są TUTAJ.

Czy możliwa jest wysyłka za granicę?

Zamówienia wysyłamy do wybranych krajów w Europie firmą kurierską DPD. Szczegółowy cennik przesyłek zagranicznych dostępny jest TUTAJ.

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Każdy produkt posiadamy na jednym z magazynów własnych. Czas przygotowania zamówienie nie przekracza zwykle 24h roboczych.
Czas dostawy wysłanego produktu zależny od wybranej formy transportu:
- 1-2 dni robocze w przypadku Poczty Polskiej,
- w przypadku kuriera DPD i Paczkomatów InPost jest to z reguły następny dzień roboczy po wyjściu paczki z magazynu,
- czas dostawy przesyłek zagranicznych zależy głównie od kraju docelowego i waha się w granicach 2-5 dni roboczych.

W przypadku płatności przelewem termin realizacji zamówienia może się wydłużyć o czas potrzebny do zaksięgowania płatności na naszym koncie.
O kluczowych etapach realizacji zamówienia informujemy drogą e-mailową. Status zamówienia można również sprawdzić po zalogowaniu na konto klienta, lub klikając link Status zamówienia, widoczny u góry strony następnie podając numer zamówienia oraz e-mail lub numer telefonu.
Uwaga! Realizacji i dostawy zamówień dokonujemy tylko w dni robocze.

Czy można określić preferowaną godzinę odbioru przesyłki?

Niestety, nie mamy wpływu na godziny dostarczania przesyłek przez firmy kurierskie. Jeżeli zależy Państwu na określeniu konkretnej godziny dostarczenia przesyłki prosimy o kontakt z lokalnym przedstawicielstwem firmy kurierskiej. Kurier nie ma obowiązku dzwonić i uprzedzać o swoim przyjeździe.
Zawsze w momencie nadania paczki wysyłamy e-mail, w którym podany jest numer listu przewozowego, umożliwiający śledzenie przesyłki na stronie dostawcy.

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt? Jak? W jakim terminie?

Tak, w naszym sklepie dajemy możliwość darmowego zwrotu bez podania przyczyny, aż do 28 dni od dokonania zakupu. Szczegółowe inforacje na temat przyjmowania zwrotów znajdują się TUTAJ.

W jaki sposób mogę dokonać reklamacji zakupionego towaru?

W celu wszczęcia procedury reklamacyjnej najwygodniej jest skorzystać z prostego kreatora, dostępnego po zalogowaniu na indywidualne konto klienta. Po otrzymaniu Państwa zgłoszenia nasz dział obsługi klienta skontaktuje się z Państwem niezwłocznie celem szczegółowego omówienia zaistniałego problemu i znalezienia najkorzystniejszego rozwiązania.
Można również skontaktować się bezpośrednio z naszym Biurem Obsługi Klienta telefonicznie pod numerem 796 206 101 oraz mailowo pod adresem kontakt@sklepdorotka.pl.

Więcej informacji na temat procedury reklamacji można znaleźć TUTAJ.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel