FAQ - najczęściej zadawane pytania

Jak sprawdzić czy dany produkt jest dostępny?

Jeżeli dany rozmiar wyświetla się w naszym katalogu produktów to znaczy, że jest dostępny i można go zakupić. Dodatkowo na karcie konkretnego produktu, po wybraniu interesującego nas rozmiaru pojawia się dokładna informacja o liczbie dostępnych par/sztuk. Jeśli symbol rozmiaru na karcie produktu jest jasno szary, to dany rozmiar został wyczerpany. Masz wówczas możliwość ustawienia "powiadamiania o dostępności", aby otrzymać informację, jeśli dany produkt pojawi się w naszym magazynie po kolejnej dostawie.
Informacje o dostępności prezentowane na stronie są dokładne i aktualizowane w czasie rzeczywistym, a więc jeśli czegoś nie widać, to z pewnością w danym momencie nie mamy tego w magazynie.

 

W jaki sposób wybrać odpowiedni rozmiar?

Przechodząc do konkretnego produktu, po prawej stronie, tuż pod listą dostępnych rozmiarów znaleźć można link do tabeli rozmiarowej dla tego konkretnego produktu. Dane w tabeli pochodzą z naszych własnych pomiarów (nie kopiujemy niesprawdzonych informacji z innych stron) dlatego możesz mieć pewności ich dokładności. Czasami (np.: w przypadku niektórych czapek czy rękawiczek) zdarza się, że rozmiary i tabela są niedostępne. Oznacza to, że dany produkt występuje w rozmiarze uniwersalnym. W przypadku wątpliwości prosimy o przesłanie zapytania bezpośrednio ze strony produktu (formularz dostępny pod zdjęciami i opisem).

 

Czy mogę zarezerwować jakiś produkt? Jak to zrobić?

Co do zasady sklep nie udostępnia możliwości rezerwacji towaru. W niektórych wyjątkowych sytuacjach (np. wymieniasz towar na inny rozmiar, została ostatnia sztuka i chcesz mieć pewność, że będzie czekać) można jednak zarezerwować dany produkt po prostu go zamawiając i nie płacąc od razu za zamówienie (wybierz "zapłacę później" jako sposób zapłaty). Prosimy w takim wypadku o dopisanie stosownego komentarza w polu "uwagi dla sklepu". Musimy wiedzieć, że mamy do czynienia z wyjątkową sytuacją, inaczej takie nieopłacone zamówienie zostanie uznane za fałszywe i automatycznie usunięte po maksymalnie 7 dniach.

 

Jak mogę złożyć zamówienie?

Najwygodniejszym sposobem jest złożenie zamówienia na stronie. Z pomocą naszego intuicyjnego interfejsu złożenie zamówienia w kilku prostych krokach nie stanowi problemu nawet dla początkujących użytkowników.
Alternatywnie przyjmujemy zamówienia telefoniczne pod nr. telefonu 796 206 101 oraz mailowe pod adresem kontakt@sklepdorotka.pl.

 

Czy otrzymam fakturę?

Tak. Standardowo do każdego zamówienia dołączamy paragon fiskalny. Na życzenie klienta możemy jednak zamiast paragonu wysłać fakturę VAT. Rodzaj preferowanego dokumentu można wybrać w trakcie składania zamówienia, zaznaczając odpowiednie pole formularza (na etapie uwag do zamówienia).

 

Czy można zamówić inny rozmiar i/lub kolor?

Wszystkie dostępne w sprzedaży warianty produktu (rozmiary i kolory) zaprezentowane są na stronie i są zgodne z aktualnym stanem magazynowym. Jeżeli jakiegoś rozmiaru i/lub koloru nie widać, oznacza to, że nie jest u nas dostępny w tym momencie. Jeśli symbol rozmiaru jest jasno szary, oznacza to, że dany rozmiar mieliśmy, ale aktualnie został wyczerpany. Czasem zdarza się, że otrzymujemy kolejną dostawę tych samych produktów. Warto zatem skorzystać z powiadamiania o dostępność, aby otrzymać informację, kiedy dany produkt pojawi się w naszym magazynie.

 

Czy można zamówić produkty niewidoczne w ofercie na stronie sklepu?

Nie ma takiej możliwości. Wszystkie produkty z naszej oferty są przedstawione na stronie. Jeśli zależy Ci na konkretnym rozmiarze, którego akurat nie ma, można sprawdzić możliwość jego domówienia kierując pytanie do Biura Obsługi Klienta lub skorzystać z automatycznego powiadamiania o dostępności, wysyłanego w momencie kiedy otrzymamy dostawę danego produktu

 

Czy można dokonać zmiany w złożonym zamówieniu?

Owszem. Jako jeden z bardzo nielicznych sklepów dajemy możliwość modyfikacji zamówienia zalogowanym klientom. W przypadku pomyłki (np.: kliknięcia złego rozmiaru) system umożliwia samodzielną zmianę dyspozycji do momentu zmiany statusu na "Pakowane".
W przypadku trudności lub bardziej złożonych problemów zapraszamy do kontaktu z naszym Biurem Obsługi Klienta.

 

Czy można anulować złożone zamówienie?

Tak. Podobnie jak zmianę zamówienia system umożliwia również jego samodzielne anulowanie (do momentu zmiany statusu na "Pakowane"), po zalogowaniu się na swoim koncie. W przypadku problemów z działaniem systemu, nasi pracownicy Biura Obsługi Klientów pozostają do dyspozycji.

 

Czy sklep udziela rabatów? W jakiej wysokości?

Nasz sklep prowadzi rozbudowaną i atrakcyjną politykę rabatową. Każdy klient po spełnieniu określonych warunków jest uprawniony do otrzymania rabatu. Więcej szczegółów można znaleźć TUTAJ.

 

W jaki sposób aktywować kod rabatowy? Jak skorzystać z karty rabatowej?

Jeśli posiadasz nasz kod rabatowy lub kartę rabatową przejdź na stronę https://www.sklepdorotka.pl/code wpisz kod w odpowiednim polu i kliknij 'Aktywuj'. Możesz już robić zakupy z rabatem, który naliczony zostanie dla produktów w koszyku. Więcej informacji na temat polityki rabatowej sklepu znajdziesz TUTAJ.

 

Czy sklep prowadzi jakiś rodzaj programu lojalnościowego?

Oczywiście. Każdy z naszych klientów już od pierwszego zakupu zbiera punkty lojalnościowe. Zebranymi punktami można płacić za towary oraz pokryć koszty przesyłki. Więcej o tym jak zbierać i wykorzystywać punkty można przeczytać TUTAJ.

 

W jaki sposób mogę dokonać płatności, czy ponoszę koszty prowizji?

Udostępniamy naszym klientom szeroki wybór metod płatności wśród których każdy znajdzie coś odpowiedniego. Nie pobieramy żadnych prowizji niezależnie od wybranej metody płatności. Więcej informacji na temat aktualnie dostępnych metod płatności można znaleźć TUTAJ.

 

Przez pomyłkę wybrałem/am niewłaściwą formę płatności i transfer środków nie powiódł się, co mam zrobić?

Formę płatności możesz zmienić samodzielnie. Wystarczy zalogować się w sklepie i sprawdzić szczegóły aktualnie realizowanego zamówienia. Znajdziesz tam informacje na temat wybranej formy płatności i jej statusu oraz będziesz mieć możliwość dokonania zmian w swoim zamówieniu. Wybierz właściwą formę płatności i opłać zamówienie.

 

Dlaczego muszę podawać numer telefonu komórkowego?

Numer telefonu jest wymagany przez niektóre firmy kurierskie. Nie ma na przykład możliwości utworzenia etykiety nadawczej w systemie InPostu bez poprawnego numeru telefonu komórkowego. W przypadku niektórych form dostawy firma kurierska wysyła powiadomienia SMSowe o planowanym doręczeniu przesyłki. My sami wykorzystujemy numer telefonu do kontaktu z klientem tylko w przypadku jeśli wystąpią jakieś problemy z zamówieniem.

 

Czy mogę odebrać zamówienie osobiście? Jak, kiedy i gdzie?

Tak. Odbiór osobisty jest możliwy w naszym sklepie stacjonarnym w Wejherowie. Adres: ul. Wałowa 28a/L3, 84-200 Wejherowo. Zobacz na mapie! Sklep czynny od pon do pt w godzinach 10:00 - 18:00 oraz w soboty 10:00 - 14:00.
Produkty będą gotowe do odbioru najpóźniej w kolejnym dniu roboczym po złożeniu zamówienia. Powiadomimy Cię o tym stosownym mailem. Od tego momentu masz 7 dni na odebranie swojego zamówienia. Zamówienia nieodebrane w ciągu 7 dni uznajemy za fałszywe i są automatycznie anulowane.

 

W jaki sposób można otrzymać zamówienie i jaki jest koszt wysyłki?

Sposób dostawy określa klient podczas składania zamówienia. Koszty wysyłki zależą głównie od wybranej metody dostawy. Szczegółowe informacje dotyczące kosztów przesyłek dostępne są TUTAJ.

 

Czy możliwa jest wysyłka za granicę?

Zamówienia wysyłamy do wybranych krajów w Europie firmą kurierską DPD. Szczegółowy cennik przesyłek zagranicznych dostępny jest TUTAJ.

 

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Każdy produkt posiadamy na jednym z magazynów własnych. Czas przygotowania zamówienie nie przekracza zwykle 24h roboczych. Towar wyślemy jeszcze tego samego dnia jeśli złożysz zamówienie do godziny 10:00 rano.
Czas dostawy wysłanego produktu zależny od wybranej formy transportu:
- w przypadku kuriera DPD oraz Paczkomatów i kuriera InPost jest to z reguły następny dzień roboczy po wyjściu paczki z magazynu,
- czas dostawy przesyłek zagranicznych zależy głównie od kraju docelowego i waha się w granicach 2-5 dni roboczych.

W przypadku płatności przelewem termin realizacji zamówienia może się wydłużyć o czas potrzebny do zaksięgowania płatności na naszym koncie.
O kluczowych etapach realizacji zamówienia informujemy drogą e-mailową. Status zamówienia można również sprawdzić po zalogowaniu na konto klienta, lub klikając link Status zamówienia, widoczny u góry strony następnie podając numer zamówienia oraz e-mail lub numer telefonu.
Uwaga! Realizacji i dostawy zamówień dokonujemy tylko w dni robocze.

 

Czy można określić preferowaną godzinę odbioru przesyłki?

Niestety, nie mamy wpływu na godziny dostarczania przesyłek przez firmy kurierskie. Jeżeli zależy Ci na określeniu konkretnej godziny dostarczenia przesyłki skontaktuj się z lokalnym przedstawicielstwem firmy kurierskiej. Kurier nie ma obowiązku dzwonić i uprzedzać o swoim przyjeździe.
Zawsze w momencie nadania paczki wysyłamy e-mail, w którym podany jest numer listu przewozowego, umożliwiający śledzenie przesyłki na stronie dostawcy.

 

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt? Jak? W jakim terminie?

Tak, w naszym sklepie dajemy możliwość darmowego zwrotu bez podania przyczyny, aż do 28 dni od dokonania zakupu. Szczegółowe informacje na temat przyjmowania zwrotów znajdują się TUTAJ.
Uwaga! Nie przyjmujemy paczek zwrotnych za pobraniem i nie odbieramy paczek nadanych samodzielnie do paczkomatu w naszej okolicy!

 

Czy mogę wymienić zakupiony produkt? Jak? W jakim terminie?

Oczywiście, produkty zakupione u nas można wymienić w ciągu 28 dni. Ponieważ procedura wymiany to nic innego jak zwrot i ponowne zamówienie, najwygodniejszym sposobem jest dokonanie zwrotu z użyciem naszego kreatora. Wybierz przesyłkę zwrotną Paczkomatem i zwrot środków na saldo klienta, aby nie płacić za zwrot produktu.
Po otrzymaniu przez nas towaru, zasilimy saldo klienta odpowiednią kwotą, którą następnie możesz wykorzystać na zakup innego towaru z naszej oferty. Więcej informacji na temat naszego kreatora zwrotów znajduje się TUTAJ.

 

W jaki sposób mogę dokonać reklamacji zakupionego towaru?

W celu wszczęcia procedury reklamacyjnej najwygodniej jest skorzystać z prostego kreatora, dostępnego po zalogowaniu na indywidualne konto klienta. Po otrzymaniu zgłoszenia nasze biuro obsługi kontaktuje się z klientem niezwłocznie celem szczegółowego omówienia zaistniałego problemu i znalezienia najkorzystniejszego rozwiązania.
Można również skontaktować się bezpośrednio z naszym Biurem Obsługi Klienta telefonicznie pod numerem 796 206 101 oraz mailowo pod adresem kontakt@sklepdorotka.pl.

Więcej informacji na temat procedury reklamacji można znaleźć TUTAJ.

 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel