Odroczone płatności PayPo

Kup teraz, zapłać za 30 dni
Zamawiasz jak zwykle w Sklepie Dorotka. Odbierasz zakupy, sprawdzasz, czy Ci pasują, a płacisz nawet 30 dni po złożeniu zamówienia. Bez żadnych kosztów.
Jak to działa:
Krok 1

Robiąc zakupy w sklepie, wybierasz PayPo jako metodę płatności.
Krok 2

Jeśli nie masz jeszcze konta w PayPo, podajesz swoje dane. Kolejne zakupy potwierdzasz jedynie kodem SMS lub jednym kliknięciem w aplikacji mobilnej.
Krok 3

PayPo opłaca Twoje zakupy, a Ty otrzymujesz zamówienie.
Krok 4

Sprawdzasz zakupy w domu, a na spłatę należności dla PayPo masz aż 30 dni. Pamiętaj, że płacisz tylko za te produkty, które zatrzymasz.
Korzyści:
-
1. Możesz sprawdzić swoje zamówienie jeszcze przed zapłatą - jeśli okaże się, że chcesz je zwrócić, po prostu nie zapłacisz. Dzięki temu unikasz czekania na zwot swoich pieniędzy.
-
2. Widząc świetną okazję, która kończy się niebawem, nie musisz od razu postanawiać, czy skorzystasz - płacąc z PayPo dajesz sobie 30 dni na podjęcie decyzji.
-
3. Jesteś objęty Gwarancją Ochrony Kupującego - jeżeli z jakiegokolwiek powodu nie otrzymasz od sklepu zamówionego towaru, Twoja transakcja zostanie anulowana, a Ty nie zostaniesz obciążony żadnymi dodatkowymi kosztami.
-
4. Nic Cię to nie kosztuje. Nie pobieramy dodatkowych opłat i nie musisz się rejestrować.
-
5. Możesz pozwolić sobie na więcej - pamiętaj, że masz 30 dni bez opłat, ale jeśli masz taką potrzebę, możesz wybrać opcję spłaty w ratach i rozłożyć ją na 4 miesiące.
FAQ
- 1. Czy muszę podawać dane swojej karty kredytowej/debetowej? Nie. Do skorzystania z płatności PayPo wystarczą podstawowe informacje podane w formularzu rejestracyjnym. Dostęp do panelu Klienta ze wszystkimi informacjami na temat zamówienia otrzymasz mailem, wysłanym na podany przez Ciebie adres e-mail.
- 2. W jaki sposób płacę za zamówienie? Możesz zapłacić przelewem bankowym, przekazem pocztowym lub szybkimi płatnościami online - jak Ci wygodniej. Numer konta do wpłaty otrzymasz mailem wraz z potwierdzeniem złożenia zamówienia. Dla Twojej wygody udostępniamy panel Klienta - nie masz obowiązku logować się do niego, ale możesz. Tam masz bieżący podgląd wszystkich ważnych informacji.
- 3. Czy to jest bezpieczne? Tak, wszystkie płatności są realizowane w ramach szyfrowanego połączenia, a Ty nie podajesz żadnych danych dostępowych do swojego konta.
- 4. Czy to coś kosztuje? Nie. Korzystając z płatności PayPo w ciągu 30 dni zapłacisz tylko tyle, ile wynosi wartość zamówienia - bez dodatkowych kosztów. W przypadku spłaty w ratach, Ofertę dla Ciebie prezentujemy w podsumowaniu mail, Umowie, w panelu Klienta. Nie musisz decydować sie od razu.
- 5. Do kiedy muszę spłacić transakcję? Masz aż 30 dni na spłatę swojego zamówienia. O zbliżającym się terminie spłaty przypomnimy Ci za pośrednictwem SMS i wiadomości e-mail.
- 6. Co się stanie, jeśli zwrócę zamówienie? Po prostu nie zapłacisz a Twoja transakcja zostanie anulowana. W przypadku częściowego zwrotu zamówienia, Twoja należność wobec PayPo zostanie odpowienio pomniejszona.